Корпоративни Вести

Имате време до крајот на возењето во лифтот да го продадете својот производ. Следат правила за тоа како истото да го направите и вие

Кратка и јасна продажна презентација на англиски се нарекува „elevator pitch“, понуда од лифт. Зошто баш лифт? Името потекнува од самата идеја дека презентацијата треба да биде доволно кратка за да можете да му ја преставите на директорот или друго одговорно лице, за време на случајно возење во лифтот, доколку налетате на него.

Во реалноста, „elevator pitch“ се однесува на било која врста...

Прочитај Повеќе

Alibaba додава виртуелна реалност на своите онлајн продавници

Кинескиот гигант за е-трговија, Alibaba најави дека планира да ја вклучи виртуелната реалност (VR) во своите онлајн пазари.

Alibaba планира да ја користи технологијата за да се симулира искуството на онлајн купување како во физичка продавница. Потрошувачот ќе мора да го користи сопствениот VR уред, како што се VR-шлемот или VR-очилата, а ќе се користи далечински уп...

Прочитај Повеќе

Марко Перица срдечно го сподели својот совет за младите кои започнуваат сопствен бизнис

„Насмевнете се. Бидете постојано насмеани“.

Ова е непобедливата теорија на професионалецот, со која успехот ќе Ви биде на дофат. Тој сведочи за огромно искуство во организирање на комплексни случувања, а денес е директор и извршен продуцент на компанијата Факат. Оваа компанија се занимава со организација и реализација, како надворешни така и свои „inhouse“ случувања. Тие варираат ...

Прочитај Повеќе

Човекот кој го продаде својот веб сајт за 3 милиони долари вели дека дури и најмрзеливиот човек може да прифати “паметни“ финансиски навики

Зголемувањето и растот на богатството не секогаш бара напорна работа. Најдобар пример за тоа е Џим Ванг, финансиски блогер кој го продаде својот прв веб сајт Bargaineering.com за 3 милиони долари пред да го основа Wallethacks.com.

Тој е првиот кој признава дека е “малку мрзелив“. Тогаш како овој човек станал вистински професионалец во управувањето со ...

Прочитај Повеќе

Пред неколку денови Facebook повлече една од опциите којашто корисниците не ја “сакаа“

Facebook официјално го повлече фолдерот “Other“ во делот на пораките, што е големо олеснување за сите корисници. “Other“ фолдерот, кој беше видлив само доколку се пристапи на Facebook преку веб пребарувач, содржеше пораки од оние корисници на Facebook, кои не ни се пријатели. 

Новиот систем дозволува корисниците да ги бараат сите по име и да им пракаат пораки. Примачот може да одбере дали да ја прифати или игнорира новата понуда бе...

Прочитај Повеќе