Back To Top

Научете сè за Facebook

Facebook не е платформа или поточно не е само платформа за забава! Таа е сериозна мрежа кадешто компаниите може да допрат до својот таргет, потрошувачите, да се рекламираат и да го видат исходот од истото, односно да го видат интересот за своите производи и услуги.

Со над една милијарда активни корисници низ целиот свет, Facebook е најуспешната социјална медиумска онлајн платформа. Искористете ја огромната корисничка база на потенцијални потрошувачи и креирајте ефикасни Facebook кампањи за да допрете до нив. Не застанувајте тука, креирајте извештаи, анализирајте го однесувањето на Вашите фанови и нивните потреби и измерете колку сте потрошиле и колку добивате како резултат на инвестираното бидејќи со само еден долар на ден, Вашата реклама може да стигне до илјадници Ваши потенцијални потрошувачи.

Целта на овој курс е да Ве научи како како да се поврзете со клиентите и да ги вклучите активно во маркетирањето на Вашиот бренд и производи, низ призмата на Вашата стратегија за комуникација и рекламирање на Facebook. Ќе разберете како да развиете план за Вашите Facebook кампањи и да ги следите перформансите и резултатите од истите преку извештаите и статистиките кои Ви се на располагање.

Методологија на изведување на курсот:

Предавањата се состојат од поединечни практични вежби и индивидуална работа со секој од учесниците за сегменти на Facebook реклами, апликации и извештаи.

Програма на курсот:

1. Преглед на последните промени во Facebook платформата од бизнис аспект

2. Facebook платформа (креирање, одржување и менаџирање на ФБ профил) (Ден 1)

  • Facebook профил
  • Facebook fan page
  • Business manager

ВЕЖБА: Креирање и поставување на ФБ фан страница

3. Facebook содржина

  • Типови и видови на содржина
  • Златно правило за креирање на содржина
  • Содржина во соодветен контекст
  • Комуникација и кризен менаџмент

ВЕЖБА: Креирање на 3-5 креативни постови за конкретната ФБ фан страница

4. Facebook реклами

  • Разберете го рекламирањето на Facebook
  • Креирање цели на кампања
  • Во кои случаи функционира рекламирањето на Facebook?
  • Како функционираат Facebook ads и која е разликата во однос на Google Ads?

Опции на избирање на релевантен таргет и публика

  • Градење на целна публика
  • Демографија, однесување и интереси
  • Таргетирање на специјални настани (Special event targeting)

Градење на содржина на реклама на Facebook

  • Ограничување на зборови и рамки на содржина
  • Големини и форми на слика
  • Која е најсоодветна содржина на реклама

Основни типови на Facebook реклами

  • Page post engagement ads
  • Page like ads
  • Offer claims ads
  • Event Responses ads
  • Clicks to website ads
  • Targeting your ads

Facebook премиум реклами (Premium ads)

  • Кои опции се на располагање?
  • Како да се купат премиум реклами?
  • Користење на Power Editor

Трошоци и опции за рекламирање

  • CPC, CPM и Cost Per Action; што е дозволено каде?
  • Предности и недостатоци на различните можности за наддавање

Совети и трикови за подобри реклами

  • Најефективни типови на содржина
  • Опции при креирање на содржината
  • A/B тестирање на рекламите
  • Користење на хаштагови и Shout-outs

ВЕЖБА (Ден3): Креирање на соодветна ФБ маркетинг кампања со реален буџет
ВЕЖБА (Ден 4): Креирање на ФБ рекламни сетови

5. Facebook извештаи за реклами

  • Преглед на последни новости
  • Алатки за менаџмент, следење, мерење и извештаи за Facebook рекламите
  • Како и што да мерите кај Вашите реклами
  • Како до подобри резултати со следење и брза реакција
  • Што значат 10 000 Facebook фанови
  • Составување на целосен извештај за Facebook кампања

ВЕЖБА: Анализа на резултатите од претходно креираните рекламни кампањи

6. Заклучоци и најдобри пракси

  • Анализа на целиот маркетинг процес
  • Успешни приказни од портфолиото на ПИКСЕЛ

Придобивки и цели

Учесницикот ќе знае да креира, управува и одржува ефикасни Facebook фан страни

Учесникот ќе знае да развие план за креирање на Facebook кампањи

Учесникот ќе знае да гради целна публика и да таргетира специјални настани

Учесникот ќе знае да закупува основни и Facebook премиум реклами

Учесникот ќе гради содржина на реклама на Facebook (зборови, рамка, големина, форма на слика)

Учесникот ќе управува со пристапот до повеќе страници и апликации.

Учесникот ќе знае да одбере соодветна опција за рекламирање (CPC, CPM и Cost Per Action).

Учесникот ќе креира Facebook извештаи

За сите дополнителни информации во врска со курсот контактирајте не на:

телефон: ++ 389 70 272 207

e-mail: institut@koncept.com.mk

*Сите полиња се задолжителни

Сакам да се претплатам на Newsletter-от на Институт Концепт