Научете сè за Facebook
Facebook не е платформа или поточно не е само платформа за забава! Таа е сериозна мрежа кадешто компаниите може да допрат до својот таргет, потрошувачите, да се рекламираат и да го видат исходот од истото, односно да го видат интересот за своите производи и услуги.
Со над една милијарда активни корисници низ целиот свет, Facebook е најуспешната социјална медиумска онлајн платформа. Искористете ја огромната корисничка база на потенцијални потрошувачи и креирајте ефикасни Facebook кампањи за да допрете до нив. Не застанувајте тука, креирајте извештаи, анализирајте го однесувањето на Вашите фанови и нивните потреби и измерете колку сте потрошиле и колку добивате како резултат на инвестираното бидејќи со само еден долар на ден, Вашата реклама може да стигне до илјадници Ваши потенцијални потрошувачи.
Целта на овој курс е да Ве научи како како да се поврзете со клиентите и да ги вклучите активно во маркетирањето на Вашиот бренд и производи, низ призмата на Вашата стратегија за комуникација и рекламирање на Facebook. Ќе разберете како да развиете план за Вашите Facebook кампањи и да ги следите перформансите и резултатите од истите преку извештаите и статистиките кои Ви се на располагање.
Методологија на изведување на курсот:
Предавањата се состојат од поединечни практични вежби и индивидуална работа со секој од учесниците за сегменти на Facebook реклами, апликации и извештаи.
Програма на курсот:
1. Преглед на последните промени во Facebook платформата од бизнис аспект
2. Facebook платформа (креирање, одржување и менаџирање на ФБ профил) (Ден 1)
- Facebook профил
- Facebook fan page
- Business manager
ВЕЖБА: Креирање и поставување на ФБ фан страница
3. Facebook содржина
- Типови и видови на содржина
- Златно правило за креирање на содржина
- Содржина во соодветен контекст
- Комуникација и кризен менаџмент
ВЕЖБА: Креирање на 3-5 креативни постови за конкретната ФБ фан страница
4. Facebook реклами
- Разберете го рекламирањето на Facebook
- Креирање цели на кампања
- Во кои случаи функционира рекламирањето на Facebook?
- Како функционираат Facebook ads и која е разликата во однос на Google Ads?
Опции на избирање на релевантен таргет и публика
- Градење на целна публика
- Демографија, однесување и интереси
- Таргетирање на специјални настани (Special event targeting)
Градење на содржина на реклама на Facebook
- Ограничување на зборови и рамки на содржина
- Големини и форми на слика
- Која е најсоодветна содржина на реклама
Основни типови на Facebook реклами
- Page post engagement ads
- Page like ads
- Offer claims ads
- Event Responses ads
- Clicks to website ads
- Targeting your ads
Facebook премиум реклами (Premium ads)
- Кои опции се на располагање?
- Како да се купат премиум реклами?
- Користење на Power Editor
Трошоци и опции за рекламирање
- CPC, CPM и Cost Per Action; што е дозволено каде?
- Предности и недостатоци на различните можности за наддавање
Совети и трикови за подобри реклами
- Најефективни типови на содржина
- Опции при креирање на содржината
- A/B тестирање на рекламите
- Користење на хаштагови и Shout-outs
ВЕЖБА (Ден3): Креирање на соодветна ФБ маркетинг кампања со реален буџет
ВЕЖБА (Ден 4): Креирање на ФБ рекламни сетови
5. Facebook извештаи за реклами
- Преглед на последни новости
- Алатки за менаџмент, следење, мерење и извештаи за Facebook рекламите
- Како и што да мерите кај Вашите реклами
- Како до подобри резултати со следење и брза реакција
- Што значат 10 000 Facebook фанови
- Составување на целосен извештај за Facebook кампања
ВЕЖБА: Анализа на резултатите од претходно креираните рекламни кампањи
6. Заклучоци и најдобри пракси
- Анализа на целиот маркетинг процес
- Успешни приказни од портфолиото на ПИКСЕЛ
Придобивки и цели
Учесницикот ќе знае да креира, управува и одржува ефикасни Facebook фан страни
Учесникот ќе знае да развие план за креирање на Facebook кампањи
Учесникот ќе знае да гради целна публика и да таргетира специјални настани
Учесникот ќе знае да закупува основни и Facebook премиум реклами
Учесникот ќе гради содржина на реклама на Facebook (зборови, рамка, големина, форма на слика)
Учесникот ќе управува со пристапот до повеќе страници и апликации.
Учесникот ќе знае да одбере соодветна опција за рекламирање (CPC, CPM и Cost Per Action).
Учесникот ќе креира Facebook извештаи
За сите дополнителни информации во врска со курсот контактирајте не на:
телефон: ++ 389 70 272 207
e-mail: institut@koncept.com.mk