Back To Top

3

недели

6

средби

24

училишни часа

4

училишни часа средба

Научете се’ за Mailchimp!

НАЈКОРИСТЕНАТА АЛАТКА ЗА E-MAIL МАРКЕТИНГ!

два пати неделно (вторник и четврток), 18:00 – 21:00 часот

6 средби, 24 училишни часа

Целта на курсот е:

  • да ги трансформира класичните маилови во стилизирани и препознатливи newsletter-и.
  • компаниите да ја зголемат продажбата
  • да привлечат повеќе корисници

ВАЖНО!! Со оглед на видот на курсот – практични вежби, учесниците е потребно да носат преносен компјутер (лап-топ) на предавањата.

MailChimp е водечка автоматизирана платформа за маркетинг. Веројатно сте слушнале или веќе ја користите. Во секој случај, MailChimp неможе да се игнорира кога станува збор за email маркетинг кампањите.

MailChimp е алатка што вашиот емаил маркетинг ќе го подигне на повисоко ниво. Оваа алатка ви овозможува да креирате e-mail бази, лесно и едноставно да креирате прекрасно дизајнирани меилови, да следите аналитика, колку корисници ги отвориле вашите меилови, колку од нив кликнале на линковите и многу повеќе.

Доколку барате професионален изглед, едноставно прилагодување и дополнителни елементи, MailChimp е веројатно првиот избор.

Добро обликуваниот newsletter ќе привлече големо внимание кај корисиците. Визуелно ќе ги заинтересира и одлично ќе го претстави вашиот бренд. Може да се обликува за различи уреди како што се телефонските уреди и компјутери.

MailChimp испрака повеќе од милијарда меилови дневно, тој создава голем број на производи и услуги, им помогна на огромен број на бизниси да пораснат.

АГЕНДА НА КУРСОТ

МОДУЛ 1: Креирање на e-mail мaркетинг план
– дефинирање на групи
– регистрација
– сегментирање и правење групи
– креирање на newsletter
– фрекфенција на достава на маилови и целни групи
– распоред на достава на маил

МОДУЛ 2: Креирање на бази
– креирање на бази
– сегментирање на бази

МОДУЛ 3: Дизајнирање на newsletter
– алатки за подготовка на дизајн
– креирање на препознатлив дизајн

МОДУЛ 4: Тестирање на newsletter

МОДУЛ 5: Мерење на перформансите, резултатите од кампањата
– отварања и кликања
– поврзувања со веб страна
– ре-маркетинг

МОДУЛ 6: Проектна задача

Курсот е наменет за:

  1. Маркетинг менаџери и вработени во маркетинг сектор
  2. Менаџери за продажба и вработени во продажен сектор
  3. Менаџери за развој на бизнисот; бренд менаџери; продукт менаџери; медија планери;
  4. Претприемачи/сопственици на мали и средни претпријатијa
  5. Лица кои планираат професионално да се занимаваат со дигитален маркетинг
  6. Студенти
  7. Сите оние кои сакаат да го усовршат своето знаење

Придобивки од курсот

учесниците по завршувањето на курсот комплетно ќе бидат подготвени за користење на програмот mailchimp.

ефективни предавања и 80% практична работа на реални задачи

работа во мала група, 24 училишни часа, 3 недели, 2 средби неделно

учесниците ќе се стекнат со сертификат за завршен курс, препознатлив кај нас

Предавач

Николај Томашевски

креативен директор на Kapital Media Group

Николај Томашевски e долгогодишен креативен директор на Kapital Media Group и основач и сопственик на студиото за графички дизајн Infinity Design. Специјалист за програмски софтвери за графички дизајн и анимација на Adobe и AutoDesk за изработка на креативни решенија за принт, електронска комуникација и дизајни за социјални мрежи (Facebook, Instagram, Linkedin…) Во своето портфолио има голем број на проекти од полето на media & publishing, визуелизација на ивенти и конференции, креативи за маркетинг и адвертајзинг кампањи од доменот на уметноста, издавашвото, економијата и политиката.

Детали за котизација

  • Котизацијата изнесува 6.000 денари + ДДВ со можност за плаќање на 3 рати.
  • За студенти следува попуст од 20%.

За сите дополнителни информации во врска со курсот контактирајте не на:

телефон: ++ 389 2 3128 525 и ++ 389 2 3128 526

e-mail: institut@koncept.com.mk

Почеток: 24 ноември, Рок за пријава: 20 ноември

*Сите полиња се задолжителни

Сакам да се претплатам на Newsletter-от на Институт Концепт