Градење на емоционална интелигенција
Често е тешко и претставува предизвик да се соработува со различниот тип на луѓе со коишто се среќаваме на работното место – било да се работи за колега, потрошувач, надреден и сл. За успешно работење на една компанија е неопходно нејзините вработени да бидат способни да ги контролираат и да управуваат со своите и емоциите на другите, со што ќе избегнат или решат одредени конфликти или проблеми во комуникација и ќе создадат кохезивна и пријатна работна средина.
За време на обуката учесниците ќе осознаат за тоа:
- кое е влијанието што го имаат чувствата, реакциите и емоциите врз професионалните врски
- како најлесно да соработуваат со различни карактери и стилови на комуникација
- како да се остане флексибилен и отворен на промени
- како да се избегнат и да се справат со непријатни и стресни ситуации на работното место.
Агенда:
- Емоционалната интелигенција на денешното работно место
- Зголемување на личната моќ со разбирање на емоциите
- Емоционално интелигентна работна средина
- Емоционалната интелигенција како стратегиска предност
- Емоционалната интелигенција – решение на конфликти и тешки интеракции
- Совети за себеуправување за постигнување на ефективност
Обуката е наменета за:
Бизнис професионалци кои сакаат да ги подобрат перформансите и односите преку емоционална интелигенција.