
КАКО ДА ГО ПРЕДВИДИТЕ ОДНЕСУВАЊЕТО НА ПОТРОШУВАЧИТЕ?
|
|
СОДРЖИНА
• Дигатална и бизнис трансформација
• Големи податоци (“big data”)
• Аналитика на големи податоци
• Податочно рударење
• Предвидување на однесувањето на потенцијалните потрошувачи
• Методи, алатки и техники за предвидување на однесувањето на потрошувачите
• Подготовка на податоци, моделирање, визуелизирање и анализа на добиените резултати
• Практични примери за предвидување на однесувањето на потрошувачите
• Прашања и одговори
ПРЕДАВАЧ
Др. Виолета Цветкоска
Вонреден професор на Економски факултет – Скопје на дисциплините Операциони истражувања и Основи на бизнис аналитика. Глобален експерт за подготовка, моделирање, визуелизирање и анализирање на податоци и примена на методи, техники и алатки на аналитика и вештачка интелигенција.
ЦЕЛНА ГРУПА
Оваа обука е наменета за сите кои сакаат да придонесат за стекнување на конкурентска предност на компанијата во која работат или ја водат преку стекнување на најсовремени знаења и вештини за рударење на податоци за потрошувачите.
За сите учесници ќе биде обезбедено:
• работен материјал во електронска форма;
• сертификат за присуство
ДЕТАЛИ ЗА КОТИЗАЦИЈА
Котизацијата за прв учесник изнесува 5.000 денари, плус ДДВ, додека за секој нареден учесник изнесува 4.500 денари.