Back To Top

Практична: Обука за канцелариско, архивско работење и е-архива

ЗАКОНСКИ ПРЕДВИДЕН РОК ЗА ЗАДОЛЖИТЕЛНО ИЗГОТВУВАЊЕ НА ПЛАН И ЛИСТА НА АРХИВСКИ ЗНАЦИ СО НИВНИ РОКОВИ НА ЧУВАЊЕ И НЕГОВО ПОДНЕСУВАЊЕ ДО ДРЖАВЕН АРХИВ ЗА ТЕКОВНА 2023, ОДБИРАЊЕ НА АРХИВСКИ ОД ДОКУМЕНТАРЕН МАТЕРИЈАЛ И НЕГОВА ЕВИДЕНЦИЈА

(Најчести грешки, законски рокови, обврски за навремено поднесување извештаи за одбирање, евидентирање на архивскиот материјал и уништување на документарниот материјал)

Обуката ќе се реализира со физичко присуство.
22 декември 2023 година (петок)
 10:00 – 15:00 часот
       Институт КОНЦЕПТ, Скопје

 

ЦЕЛИ НА ОБУКАТА

Важноста на управувањето со документите се наметнува во работата на државните и другите институции и компании. Пренатрупаноста од документи кои најчесто не се добро или не се воопшто обработени налага барање на адекватно решение.

Заштитата на архивскиот материјал е приоритетна и трајна задача на една држава и општествена заедница. Архивскиот материјал претставува неодминливо и трајно сведоштво за генезата и историскиот развиток на македонската нација и македонскиот јазик и за севкупниот државно-правен, политички, општествено-економски и културен развиток на Република Македонија.

Законска обврска е на државните органи, претпријатијата и другите правни лица да извршуваат голем број должности од областа на канцелариското и архивското работење.

 

СОДРЖИНА

Тема 1. Законски и подзаконски акти за канцелариското и архивското работење

  • Основни  разлики помеѓу јавен и приватен архивски и документарен  материјал
  • Основни поими: архивски материјал, документарен материјал, документарен материјал, документ/запис, конвенционалени неконвенционален архивски и документарен  материјалимател на архивски материјал
  • Надзор врз работењето на имателите на архивски и документарен материјал

Тема 2.Канцелариско работење

  • Овластување кое треба да го поседува функционерот
  • Овластување за прием, прегледување и распоредување
  • Овластување за ракување со печати и штембили
  • Штембили и печати на еден орган -приемен, роковен печат и др, евиденција на печати
  • Вежби-пополнување на обрасци

Тема 3. Основни техники на канцелариското работење

  • Основна книга за евиденција – деловодник
  • Помошни книги за евиденција (попис на документи, регистар, интерна доставна книга, книга за препорачана пошта и книга за место)
  • План на архивски знаци, Листа на архивски материјал и Листа на документарен материјал со рокови за негово чување
  • Вежби-пополнување на обрасци

Тема 4. Книги за евиденција

  • Деловодник
  • Попис на акти
  • Уписници
  • Интерна книга
  • Книга за место
  • Книга за пошта
  • Начин на заведување
  • Пренос
  • Поврзување
  • Исправка на погрешно напишан текст
  • Заклучување

Тема 5. Архивско работење

  • Архивирање, средување и обработка на документите, одбирање на архивскиот од документарниот материјал,
  • Попис и опис на архивскиот материјал, заштита и чување на архивскиот Надзор врз работењето на имателите на архивски и документарен материјал
  • Чување,заштита и користење на архивскиот и документарниот материјал во мирновременска, воена и вонредна состојба

Тема 6. E-АРХИВА

  • електронки архивски и документарен материјал
  • чување
  • заштита
  • достапност
  • користење
  • предавање во Државниот архив
  • електронска архива и е-деловодник
  • софтвер
  • дигитално потпишување
  • принцип на архивирање

ПРЕДАВАЧИ
Борис Најдовски
долгогодишен виш инспектор во Државен управен инспекторат и долгогодишен предавач на теми од областа на архивското работење.
Диме Јуруков
поранешен заменик директор на Државниот архив на Македонија и долгогодишен предавач на теми од областа на архивското работење.
Експерт
Претставник од Македонски бизнис системи, за е-архива.ите на МСФИ врз корпоративното управување

ЗА КОГО Е НАМЕНЕТА ОБУКАТА: 
сите оние кои во своите компании и институции сакаат да ги подобрат и унапредат техниките на канцелариското и архивското работење и да го усогласат своето работење со важечките законски прописи.

ДЕТАЛИ ЗА КОТИЗАЦИЈА

Редовна котизација за еден учесник:
5.500 ден. (плус 18% ДДВ)
Котизација за сите останати учесници од иста компанија:
5.000 ден. (плус 18% ДДВ)

ПРЕВЗЕМИ ПРИЈАВЕН ЛИСТ

Сите заинтересирани за учество на оваа обука можат да се пријават најдоцна до 9 ноември 2023 година 2023 година.

За сите дополнителни информации во врска со обуката контактирајте не на:

телефон: 2 3128 526, 2 3128 525, 070 272 207          

e-mail: institut@koncept.com.mk
www.koncept.com.mk

Почеток: 22 декември 2023 година (петок)

*Сите полиња се задолжителни

Сакам да се претплатам на Newsletter-от на Институт Концепт