Back To Top

15

недели

10

модули

20

часа теорија

100

часа практична работа

Академија за дигитален маркетер

два пати неделно, 18:00-21:00 часот

120 училишни часа, 30 средби

 

До  2020 година, 25% од светската економија беше дигитална. Секоја година оваа индустрија растеше за 40%, што е еквивалент на 5-6% раст во другите индустрии. Но, во оваа 2020 година,  дефинитивно овие проценти се многукратно зголемени. А овој тренд ќе потрае подолг период. Изгубени се милиони работни места во конвенционалните бизниси, но многу работни места се креирани благодарение на новите технологии.

Напуштајќи го концептот на класичниот маркетинт, дигиталниот маркетинг ги отвора вратите на сите индустрии, побрзо и поефективно да допрат до потрошувачите. Во таа насока, Институт КОНЦЕПТ ја лансира АКАДЕМИЈАТА ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТЕР, која преку 10 модули ја затвора целината на комплетно изграден дигитален маркетер. Почнувајќи со креирање на дигитална маркетинг стратегија, преку алатките за дигитално огласување, па до анализа и резултати од спроведените кампањи, студентите преку 80% практична работа и вежби комплетно ќе се оспособат за работната позиција-дигитален маркетер.

После секоја тематска целина студентите ќе поминат тестирање што ќе биде гарант за нивото на владеење на материјата, додека на крај со проектна задача ќе ја одбранат официјалната диплома за ДИГИТАЛЕН МАРКЕТЕР. Програмата на Академијата е верифицирана од Министерството за образование и наука, а дипломата е официјално призната во земјава.

Академијата е наменета за:

  • маркетинг менаџери и вработени во маркетинг сектор
  • менаџери за продажба и вработени во продажен сектор
  • менаџери за развој на бизнисот; бренд менаџери; веб стратези; продукт менаџери; медија планери; crm професионалци
  • претприемачи/сопственици на мали и средни претпријатијa
  • лица кои планираат професионално да се занимаваат со дигитален маркетинг
  • студенти
  • сите оние кои сакаат да го усовршат своето знаење

Придобивки и цели на Академијата

Комплетна подготовка за работа на позиција дигитален маркетер и официјална диплома признаена од Министерство за образование и наука.

Ефективни предавања и практична работа - група ограничена до 20 учесници.

Трансформација на класичните маркетинг тимови во дигитални, започнување свој бизнис или полесно и побрзо вработување.

Зголемена продажба и привлекување повеќе корисници. Намалување на трошоците за маркетинг и рекламирање.

Предавачи и модули

Дигитален маркетинг и дигитална маркетинг стратегија

доц. проф. Димитар Јовевски

Економски Факултет - Скопје

Повеќе од 10 години работи на катедрата по Е-Бизнис каде главниот фокус му се дигиталните медиуми и се што ги поврзува и опкружува истите, пасија кон дигиталното рекламирање, како и бизнис аналитиката.

Content Marketing и Copywriting

м-р Сашо Дуљанов

Раководител на одделот за односи со јавност на Публицис Скопје

Сашо Дуљанов е дел од Публицис Скопје од нејзиното основање во 1996 година. Тој е раководел со различни тимови кои биле вклучени во развивање и имплементација на најразлични кампањи за односи со јавноста, кои вклучувале креирање содржина, избор на алатки и техники за комуникација, пишување на неопходни содржини и нивен ефективен пласман во средствата за јавно информирање. Поседува исклучително искуство: во развивање различни стратегија за односи со јавност ПР консалтинг и кризен ПР. Колумнист во повеќе релевантни медиуми во земјава, повеќе годишен предавач во МИМ (Високата школа за новинарство и односи со јавност), каде има предавано на тема пишување и креативно изразување.

Маркетинг на социјални медиуми

доц. проф. Димитар Јовевски

Економски Факултет - Скопје

Повеќе од 10 години работи на катедрата по Е-Бизнис каде главниот фокус му се дигиталните медиуми и се што ги поврзува и опкружува истите, пасија кон дигиталното рекламирање, како и бизнис аналитиката.

Facebook & Instagram ads

Владимир Ристевски

партнер и маркетинг директор во Пиксел

Владимир Ристевски е е долгогодишен експерт со специјалност во дигитален маркетинг со акцент на креирање на стратегии и адвертајзинг кампањи за социјални медиуми, Newsletter кампањи, напредно таргетирање на Гугл, Фејсбук, Инстаграм, ЛинкдИн и слични платформи за рекламирање. Во портфолиото на Пиксел има плејада на успешни дигитални кампањи поврзани со долгогодишни соработки со компании како Бимилк, Синеплекс, Охридска банка Сосиете Женерал, СОС Детско Село, Жито маркети, Тренд и над 50 други компании во Македонија и во странство.

Email Marketing

Владимир Ристевски

партнер и маркетинг директор во Пиксел

Владимир Ристевски е е долгогодишен експерт со специјалност во дигитален маркетинг со акцент на креирање на стратегии и адвертајзинг кампањи за социјални медиуми, Newsletter кампањи, напредно таргетирање на Гугл, Фејсбук, Инстаграм, ЛинкдИн и слични платформи за рекламирање. Во портфолиото на Пиксел има плејада на успешни дигитални кампањи поврзани со долгогодишни соработки со компании како Бимилк, Синеплекс, Охридска банка Сосиете Женерал, СОС Детско Село, Жито маркети, Тренд и над 50 други компании во Македонија и во странство.

Search Engine Optimization (SEO)

доц. проф. Димитар Јовевски

Економски Факултет - Скопје

Повеќе од 10 години работи на катедрата по Е-Бизнис каде главниот фокус му се дигиталните медиуми и се што ги поврзува и опкружува истите, пасија кон дигиталното рекламирање, како и бизнис аналитиката.

WEB дизајн

Владимир Ристевски

партнер и маркетинг директор во Пиксел

Владимир Ристевски е е долгогодишен експерт со специјалност во дигитален маркетинг со акцент на креирање на стратегии и адвертајзинг кампањи за социјални медиуми, Newsletter кампањи, напредно таргетирање на Гугл, Фејсбук, Инстаграм, ЛинкдИн и слични платформи за рекламирање. Во портфолиото на Пиксел има плејада на успешни дигитални кампањи поврзани со долгогодишни соработки со компании како Бимилк, Синеплекс, Охридска банка Сосиете Женерал, СОС Детско Село, Жито маркети, Тренд и над 50 други компании во Македонија и во странство.

Google Analytics

доц. проф. Димитар Јовевски

Економски Факултет - Скопје

Повеќе од 10 години работи на катедрата по Е-Бизнис каде главниот фокус му се дигиталните медиуми и се што ги поврзува и опкружува истите, пасија кон дигиталното рекламирање, како и бизнис аналитиката.

Adobe Photoshop

Николај Томашевски

Kapital Media Group

Николај Томашевски е e долгогодишен креативен директор на Kapital Media Group и основач и сопственик на студиото за графички дизајн Infinity Design. Специјалист за програмски софтвери за графички дизајн и анимација на Adobe и AutoDesk за изработка на креативни решенија за принт, електронска комуникација и дизајни за социјални мрежи (Facebook, Instagram, Linkedin…) Во своето портфолио има голем број на проекти од полето на media & publishing, визуелизација на ивенти и конференции, креативи за маркетинг и адвертајзинг кампањи од доменот на уметноста, издавашвото, економијата и политиката.

Интернет право

проф. д-р Гоце Наумовски

Правен факултет “Јустинијан Први” во Скопје

Д-р Гоце Наумовски е професор на предметите Интернет право, Право на интелектуална сопственост и Римско право. Д-р Наумовски е визитинг професор на Kernochan Center for Law, Media and the Arts at Columbia University Law School (NY, USA). Член е на следните меѓународни организации и асоцијации: World Intellectual Property Organisation Global Network of Intellectual Property Academies (GNIPA); International Association for Protection of Intellectual Property (AIPPI); International Trademark Association (INTA); International Technology Law Association (ItechLaw).

Copywriting

Љупчо Зиков

основач и директор на Kapital Media Group

Љупчо Зиков е економист и магистер по деловно право. Основач е на Kapital Media Group (Капитал магазин) во 1999 година. Љупчо Зиков е влијателен колумнист и продуцент на повеќе бизнис настани во Македонија и во Адриа регионот. Специјалист е за создавање на компаниски продукти, стории за успешни компании и PR, креирање на компаниски секторски проекти и нивно брендирање, како и корпоративни комуникации.

Интернет право - Закон за заштита на личните податоци

Игор Кузевски

експерт за заштита на личните податоци

Игор Кузевски е заменик директор на Дирекција за заштита на личните податоци, со долгогодишно искуство како виш инспектор за заштита на личните податоци, раководител на Одделение за вршење на инспекциски надзор, сертифициран ISO/IEC 27001 Lead Auditor и сертифициран ISO/IEC 27005 Risk Manager.

Детали за котизација

  • Котизацијата изнесува 60.000 денари + ДДВ со можност за плаќање на рати
  • За студенти следува попуст од 20%.
  • Можност за плаќање до 48 рати преку НЛБ Банка АД Скопје и Штедилница ФУЛМ Скопје.

За сите дополнителни информации во врска со академијата контактирајте не на:

телефон: ++ 389 70 272 207

e-mail: institut@koncept.com.mk

почеток: 20 октомври, рок за пријава: 15 октомври

*Сите полиња се задолжителни

Сакам да се претплатам на Newsletter-от на Институт Концепт