Back To Top

ОД КАДЕ ПРОИЗЛЕГУВААТ КОНФЛИКТИТЕ ВО ОРГАНИЗАЦИИТЕ И КАКО ДА СЕ СПРАВИМЕ СО НИВ

(Проблеми кои произлегуваат од праксата, насоки за примена на соодветна стратегија за разрешување и превенирање на конфликти)

Online обука на платформа:
“Денес најкорисна личност на светот е личноста која знае како да се сложи со другите луѓе. Меѓучовечките односи се најважната наука во животната школа”. –  Stanley C. Allyn
 
Меѓусебните односи во организацијата се особено важни за вработените. Некои од нив сметаат дека меѓусебните односи се поважни дури и од напредувањето и наградувањето. Конструктивните дискусии меѓу вработените најчесто водат до квалитетни одлуки. Затоа менаџерите мораат да го осознаат процесот на менаџирање на односите меѓу вработените и конфликтите кои се создаваат.Целта на овој семинар е да ги расветли влијанијата на конфликтот во однос на работната ефективнсто во органуизацијата, организациската култура односите помегу вработените и задовослтвото од работата кај вработените. Како бенефет од обуката з аучесициете е д асе запознаат со   психолошките аспекти на односите на луѓето, динамиката на управување на конфликтните ситуации како и практични алатки за да креираат  “здрава и мотивирачка ” работна средина. Зошто меѓучовечките односи се важни во организацијата?Работата денес е премногу комплексна за да може да биде направена од страна на едно лице. Потребни ни се другите за сложените процеси: ни треба нивното знаење, компетенции и мотивација. Често ние сме само дел од еден процес и не можеме добро да ја завршиме нашата работа ако тоа не го направат и другите.На работа поминуваме половина и повеќе од нашето време и практично невозможно e да го поминеме времето сами. Ние сепак сме “социјални суштества”. Еден човек не може сам да ги донесе сите одлуки. Потребни ни се луѓе за дискусија, за проверка на нашите претпоставки, за стручни мислења или идеи.

Потребни ни се луѓе кои ќе ја ценат нашата работа или ќе ни укажат на нашите грешки и повремено ќе нѐ мотивираат кога ќе забавиме. Потребни ни се блиски личности кои навистина се грижат за нас. Потребни ни се добри колеги кои ќе бидат поддршка или помош во кризни ситуации.

Лошите меѓучовечки односи во организацијата имаат немерливо финансиско влијание врз организацијата. Дали знаете дека лошите меѓучовечки односи носат повеќе штета во организацијата отколку лошите деловни одлуки?

Покрај финансиските, лошите интерперсонални односи имаат многу други негативни последици врз организацијата: губење време, зголемување на боледување и отсуство од работа. “Борбата”, односно победата станува поважна од успешната работа! При тоа често се користи однесувањето кое Џулијан Трејсер, еден од водечките светски експерти за комуникации, го нарекува седум смртни гревови во комуникацијата. А тоа се озборувањата (трачевите), осудата, приговорите, негативизмот, изговорите, претерувањата и догмите.
Лошите меѓучовечки односи се основа за креирање на стресна работна средина,  која од своја страна е непродуктивна  како за вработените така и за самата организација. Техниките за намалување на стресот и препознавањето на  комуникациските техники за справување на стресот во голема мера ги намалуваат конфликтините ситуации на работното место. 

Бидејќи лoшите меѓучовечки односи честопати се придружени со уште полоша комуникација, присутните ќе бидат запознаени со модели на креирање на ефективна  комуникација  како и практики и техники  кои негативно влијаат на тимскат аи организациска комуникација.

Исто така, ќе се разработат и некои методи за надминување на негативноста на работните места, како и можности за справување со “тешки” колеги и шефови и како да се заштитиме од нивната негативна енергија и емоции.

На обуката учесниците ќе имаат можност да воспостават интеракција со предавачите кои преку проблем-задачи ќе им помогнат да научат да се справуваат со конфликтите.

СОДРЖИНА

  • НЛП модел на перцепција и доживување на околината
  • Важноста на меѓучовечките односи и ефективната комуникација за постигнување на организациските цели
  • Улогата на сопствените проекции и предрасуди во создавањето на односи со колегите
  • Како нашиот поглед на светот и сликата за себе влијае на доживувањето на секое наше искуство
  • Како да креираме влијание во околината со цел на намалување на конфликтите во работната околина?
  • Како во конфликтите да го препознањет типот на стресот и да примените соодветна техника која ке креира продуктивна ситуација
  • Како да го намалим стресот како последица на конфликтите
  • Деструктивни и продуктивни конфликти
  • Стилови на управување на конфликти
  • Стратегии на преговарање во разрешувањето на конфликти
  • Влијанието  на  организациската култура врз разрешувањето на конфликтите
  • Модели на комуникација  за подобрување на комуникациајта како и модели кои претставуваат пречка за квалитетна деловна комуникација
  • Како да се комуницира со колегите  стратегии за справување со „незгодни“ ситуации и колеги

ПРЕДАВАЧ

д-р Елица Перчинкова
Доктор по образовен менаџмент,Магистер по кадровски менаџмнет, Магистер за јавна политика и менaџмент,Сертифициран НЛП мастер практичар, Серифифициран СДИ фасилитатор,Сертифициран Мастер бизнис тренер,Сертифициран обучувач на возрасни, Сертифакт за СКИТОП методологија,Life couch ,Art therapy couch  и др.

ЦЕЛНА ГРУПА

Сите вработени во организациите, како и нивните менаџери и директори чија одговорност е да создадат квалитетни меѓучовечки односи и добрa организациски клима. За сите оние кои сакаат да научат ефективни техники за подбрување на комуникацијата, управување на стрестот и конфликтите.

За сите учесници ќе биде обезбедено:
•    работен материјал во електроска форма
•    сертификат за присуство

ДЕТАЛИ ЗА КОТИЗАЦИЈА

Котизацијата за еден учесник изнесува 5.000 денари, плус ДДВ.
За секој нареден учесник од иста организација котизацијата изнесува
4.500 денари, плус ДДВ.

 

*Сите полиња се задолжителни

Сакам да се претплатам на Newsletter-от на Институт Концепт